Maria & Arne in da hood

En dag med mycket att göra: jag vaknade i morse och satt och skrev ihop frågor till basgruppen, sedan lite telefonerande, därefter HUB och sätta upp lite lappar för att värva folk till ambulansteamet, sen ett varv till skolan för att hämta videokamera till en uppgift. Hem för snabb luch, sen till studentenheten för att uppdatera passerkort och så intervjuer. Helt sönderstressad och helt slut i huvudet satt jag där. Typiskt.

Sen hem och skriva PM till basgruppen och så blev det lite msn. Nyss skrev jag loggbok för igår och det kändes som om gårdagen var väldigt långt bort.

Sen fick jag ett eget hood idag. Men det är en annan historia ;-)

S ringde idag. Det var minsann inte igår. Ville träffas. Vill jag det? Det är frågan. Frågan är om jag inte gått vidare. Det är inget vidare. Eller jo, jag har gått vidare. Så himla skönt att ha gått vidare. Så himla skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback