En söndag aften

En helg är till ända. En helg som innehållit mycket plugg tyvärr. Men nu börjar jag känna mig klar.

Veckan som kommer innehåller sista dagen på sydost, sedan ett kvällspass på akutenheten. Därefter är det "ledigt". Så ledigt det kan bli när skolan ständigt gör sig påmind och det är AU på måndag, styrelsemöte i Berga på onsdag och födelsedagsfirande samma dag. Huvaligen.

Jag hade lite planer för torsdag och fredag, men jag får se om jag hinner utveckla dem, eller om plugget tar tiden istället. Vem vet. Det märks.

Idag hade jag och Maria ett intressant samtal på MSN. Vi pratade lite om det här med att våga. Jag har tänkt på det efteråt. Det vore så fint om jag vågade tro på allt jag hoppas på. Kommer jag att våga göra det?

Kommentarer
Postat av: Philippa

Haha få se om vi ses på din praktik då! ;P hihi

2007-10-15 @ 19:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback