Hålla sig uppe

Oj. Nu är det dags att uppdatera bloggen! Jag har varit lite dålig på det på sistone, mest beroende på att jag inte har haft så mycket lust till att skriva. Jag har som bekant praktik (VFU som det heter) en psykiatrisk öppenvårdsmottagning på US i Linköping. Det är intressant. Jag träffar inte så många patienter, men alla i personalen är väldigt snälla och måna om att jag ska läsa och förkovra mig så fort jag inte har något att göra. Men i vilket fall är dagarna ganska långa och efter dagens alla intryck blir bloggande lidande.

Jag hade en känsla idag som dröjde sig kvar länge. Något var det som rörde runt i mig. En angenäm känsla. Värme, förväntan och lite pirrigt. Men samtidigt en känsla som väcker frågor. Vad är det som händer?

Kommentarer
Postat av: Al

har du spelat dubbelnisse?

2007-10-11 @ 23:11:51
Postat av: Arne

Ja. Men inte då?

Postat av: Al

"Men inte då?"?
Nu tror jag bestämt att Arne Ring hoppat i galen tempustunna. Eller har han termostunga..? Det är läskigt att bränna sig på kaffe. Man får liksom små blåsor på tungan och det svider.

Jag har inte spelat dubbelnisse.
Däremot snubbelpisse.
Det är en skojsam lek där man förtär oheliga mängder sangria, och sedan springer ut i skogen med byxorna nere.
Ska vi leka det någon dag?

2007-10-16 @ 16:44:51
Postat av: Arne

Haha. Nejdå, galen tunna var det inte. Med "inte då" menar jag inte då jag var på VFU eller skrev inlägget. Jag var väl inte tydlig nog.

Jag leker hellre barntillåten Dubbelnisse så länge. Om du däremot säger vem du är och jag upptäcker att du är rätt person så kan jag ju alltid ompröva beslutet. ;-) Du får maila om du är för mjuk för att lägga ditt namn på bloggen ;-)

2007-10-17 @ 10:52:26
URL: http://arnering.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback