Martin läser min blogg

Det är så spännande med en blogg. Jag har egentligen ingen aning om vilka som läser det jag skriver, men uppenbarligen är det en spridd skara. Dels ser jag ju statistiken, men det roligaste är att träffa folk på de märkligaste platser som kommenterar det jag skrivit. Roligt roligt.

Idag har jag snöat in på Hultsfred. Jag fick en idé om att åka dit i sommar. Tråkigt nog vet jag ju ingenting om hur min sommar blir, med jobb & allt annat. Men det märks. Det fanns inte ens datum för festivalen på den officiella hemsidan, så det är ju inte läge att oroa sig än.

Är det någon mer som ska dit och kan ledsaga mig ut i detta okända evenemang?

Kommentarer
Postat av: Alex

Alltid kul att se att folk läser :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback