Utgång och ingång

Så var ännu en festkväll är över för min del. Inom en vecka har det varit två utgångar, vilket måste vara någon form av rekord för mig. Nu har jag festat för hela året om statistiken ska hålla sig. Det var inte lika kul idag som sist, lite avslaget när det inte var så stor uppslutning och det blev lite olika grupper på olika ställen. Sen kände jag egentligen inte för att gå ut, jag satt mest och häckade i trädgårdsföreningen till en början, men sen följde jag med i alla fall och det blev ganska kul. Men nu är jag trött.

Jag fick ett trevligt telefonsamtal från L när jag var i trädgårdsföreningen. Små saker som gör att jag är glad länge.

Senare under detta dygn, efter några timmars sömn kommer min väldigt gamla vän A på besök. Tjo vad kul. Han är inte gammal, men vi har känt varandra jättelänge..det måste blir bortåt 11 år om jag räknar rätt.

Nu måste jag sova. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback