Ännu en meingslös, men rolig, lista

Jomenvisst gott folk. Här kommer en ny lista. Utmana mig! Fyll i en egen och ge mig adressen!

[x] Tagit smärtstillande
[ ] Tagit hand om en gris
[x] Tagit en vän förgivet
[ ] Tagit pengar av mamma
[ ] Blivit mamma/Pappa
[ ] Blivit påkörd
[ ] Blivit rånad
[x] Blivit kittlad
[x] Blivit besviken
[ ] Blivit arresterad
[x] Blivit dumpad
[ ] Dumpat någon
[ ] Hatat någon
[x] Saknat någon
[x] Varit svartsjuk på någon
[ ] Varit kär i en chattkompis
[ ] Varit rädd för en chattkompis
[ ] Varit elak
[ ] Varit Nalle Puh-fixerad
[ ] Varit i USA
[ ] Varit i Sydamerika
[ ] Varit i Australien
[x] Varit ensam
[ ] Varit nedsövd
[ ] Opererat ut ett organ
[ ] Är blodgivare
[ ] Brutit ett ben
[x] Svimmat
[x] Ringt 112 (hehe, ja...några gånger)
[ ] Ringt och frågat vad min kompis skulle ha för kläder
[x] Busringt en främling
[ ] Blåst en främling
[x] Blåst såpbubblor
[ ] Blåst omkull
[x] Ramlat mitt på en gågata
[ ] Ramlat ner från ett träd
[x] Klättrat i träd
[x] Har plockat och ätit ett äpple direkt från trädet
[ ] Har snattat
[x] Har byggt en trädkoja
[x] Har skrivit en insändare
[ ] Har skrivit en sång
[ ] Har skrivit ett brev till Statsministern
[x] Skrivit en dikt
[x] Skrivit dagbok
[ ] Äger en Notebook
[x] Äger en bibel (två)
[x] Ifrågasatt min tro
[ ] vågar inte titta på skräckfilm
[x] Tittat på en opera
[ ] Tittat på alla Star Wars-filmerna
[ ] Tittat på en Star Wars-film och somnat
[ ] Tittat på varje avsnitt av en hel serie (nästan hela Band of Brothers, dock inte sista avsnittet)
[ ] Gråtit när jag tittat på en disney film
[x] Gråtit så jag skratta
[x] Skratta så jag grät
[x] Gråtit mig till söms
[x] Vaknat och trott att jag fortfarande drömde
[ ] Vaknat och trott att jag saknat en kroppsdel
[x] Varit vaken i 24 h i sträck (mer än så)
[x] Varit så trött att jag inte kunde sova
[x] Är smygnörd
[ ] Inte duschat på en vecka
[x] Sjungit i duschen
[ ] En främling har sjungit för mig på offentlig plats
[x] Fått en komplimang av en främling
[x] Fått en kram av en främling
[x] Fått en kyss av/kysst en främling
[ ] Fått sparken
[x] Fått ett slag i ansiktet av någon
[x] Slagit in ett paket
[x] Fått en önskan inslagen
[ ] Önskat något när jag blåst ut ljus
[ ] Önskat att jag var död
[ ] Varit rädd för att dö
[ ] Gråtit när ett husdjur dött
[x] Sett en person dö (lite för många gånger)
[ ] Varit med i en bilolycka
[ ] Kört cross
[ ] Kört epa
[ ] Kört över 200 km
[ ] Kört skördetröska
[ ] Kört mot rött
[ ] Gått ner mer än 10 kilo i en stöt
[ ] Gått med kryckor
[x] Åkt ambulans (you bet!)
[ ] Åkt loopen
[ ] Åkt bil på två hjul
[ ] Åkt flygplan
[ ] Åkt helikopter
[ ] Känt en pilot
[x] Känt någon jag önska att jag inte kände
[x] Känt någon som jag önskar jag fortfarande kände
[x] Känt mig nöjd med mitt utseende
[x] Känt mig missnöjd med mitt utseende
[ ] Gjort en skönhetsoperation
[ ] Bantat
[ ] Dricker Cola Light
[ ] Snusat
[ ] Rökt en cigarett
[ ] Rökt cigarr
[x] Ätit rökt fisk
[x] Ätit sushi
[x] Fiskat
[ ] Tillagat en fisk jag själv fångat
[ ] Kan laga mer än 10 olika maträtter utan recept
[ ] Behöver instruktioner för att koka pasta
[x] Gjort egna pannkakor
[x] Gjort en snöängel
[x] Gjort någon glad
[x] Köpt en present som egentligen var för dyr
[ ] Gjort en film
[x] Gjort bort mig
[x] Tappat bort mig
[ ] Tappat ett/flera glasföremål i en butik
[x] Tappat humöret
[ ] Tapetserat ett helt rum själv
[ ] Byggt ett hus
[x] Byggt ett sandslott
[x] Gjort upp eld på en strand
[x] Simmat i havet
[ ] Blivit puttad i en vattnet med kläderna på (jag hoppade i själv..)
[ ] Sprungit ut i regnet bara för kul
[x] Hoppat i en vattenpöl
[x] Hoppat i en lövhög
[x] Fått ett löv av någon jag älskar
[ ] Fått en dikt och blivit kär i han/hon som skrev den
[ ] Tittat på en film och blivit kär i en av rollerna
[ ] Tittat på stjärnorna med någon jag älskat
[ ] Tittat på en solnedgång med någon jag älskar
[ ] Förlovat mig
[ ] Gift mig
[ ] Skilt mig
[ ] Sovit naken
[ ] Är med barn
[ ] Är feminist
[x] Är rolig
[ ] Är med i facket
[ ] Är med i en bokklubb
[ ] Är arbetslös
[x] Är studerande vid högskola/universitet
[x] Är trött
[x] Somnat på en lektion
[x] Skolkat från skolan
[ ] Blivit avstängd från skolan
[x] Varit en lärares favorit elev
[ ] Låsas att jag kunde teckenspråk för att reta en lärare
[ ] Varit kär i en lärare
[ ] Fuskat när jag spelat spel
[ ] Vunnit ett gosedjur på tivoli
[ ] Kysst en groda
[ ] Kysst en spegel
[x] Dansat framför spegeln
[x] Pratat med mig själv i spegeln
[x] Tycker denna listan speglar mig...

Kommentarer
Postat av: Louise

Varför är inte du blodgivare?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback