Frågan lyder...

Dagens fråga: Måste man se ut som en mupp för att vara "någon"?

På många av de communitys som jag ibland fördjupar mig i märks det tydligt att din "profil" eller avatar måste vara något utöver det extra för att du ska få uppmärksamhet. Det är ju på sitt sätt förståeligt - i en lista på hundra måste du ju hitta på något för att sticka ut. Saken är ju bara den att det saknas ju gränser helt och hållet! Är jag gammaldags, eller är det kanske så att jag saknar intresse för att till varje pris bli uppmärksammad av helt okända, anonyma människor på Internet?

Jag har helt klart för lite intresse av det för att lägga ut bilder på mig själv hel- eller halvnäck, eller för att lägga in en stilistiskt tecknad balle som avatar.


Kommentarer
Postat av: Johannes Almborg

Esse Est Percipi, Arne. Esse Est Percipi... Det är vår nya religion!

Postat av: Arne

Halleluja.

2007-12-25 @ 19:09:08
URL: http://arnering.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback