Vem tror du att du är?

Igår var det fest med ambulansteamet + Nåkab. Det var roligt. Så sköna människor det finns =) Seg i roten blev jag dock idag, har gjort några tappra försök att plugga till tentan, men jag blir ju bara mer konfys ju mer jag läser, så nu får det räcka tycker jag. Jag tror och hoppas att det ska gå bra i morgon.

Jag tror att alla vi människor har en inre bild av oss själva, hur vi tror att vi ser ut, hur vi tror att vi framstår, hur vi tror att vi låter. Vi har nog en bild av oss hur vi tror att vi är som människor. Ibland underskattar vi oss själva, ibland överskattar vi. För det mesta gissar jag att vi underskattar oss själva. Tänk om man kunde ta på sig någon annans "ögon" och se sig själv utifrån och se hur bra man är.

Vem tror du att du är?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback