Sent

Jag upptäckte ett meddelande i min gästbok på www.arnering.tk tidigare i eftermiddag. Det var trevligt. Det är såna här grejer som gör mig glad. Jag har lovat att ringa eller skriva någon dag. Just nu är klockan sent så det får bli en annan dag.

I morgon ska jag nog träffa S igen. Om inte..hur det nu var. Får se hur det blir. Annars har jag fullt upp med att plugga omvårdnad och sånt till basgruppen på tisdag. Jag känner att jag måste hitta nåt vi kan diskutera så att det blir lite fart på det. Sist var det helt hopplöst, men det borde ju gå att lösa om alla hittar nåt skoj. Så jag ska göra vad jag kan!

Sov gott!

Glad alla hjärtans dag, förresten. Inte för att den kanske känns så glad, eller hjärtlig eller nåt överhuvudtaget. Kan man inte visa varandra kärlek utan att ha en egen dag för det? Kärlek är för mig något mer än mirandanallar, choklad och geléhjärtan. Att ens försöka fira det känns fånigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback