Det handlar om att våga

Det finns så mycket som handlar om mod. Mod nog att handla efter sin egen inre kompass. Idag har jag känt mig modig. Jag har gjort saker som jag egentligen skulle kunnat känna mig tveksam inför. Men just idag kändes det helt rätt, så det blev gjort. Det känns väldigt bra.



Just nu finns endast Pilgrim i mitt huvud. Jag ska inte kalla det resfeber, men en slags fokusering på det. Idag har jag ägnat dagen åt att packa snudd på klart, växlat pengar, köpt batterier till kameran, fixat och donat. Jag var en sväng i Berga och fick "några" stämplar och sånt till boken. Jag fick nog en av varje som fanns, inklusive "ankom", "för kännedom", osv. Haha.

Jag hoppas Pilgrim blir en lika trevlig upplevelse som förra årets, ett sätt att hitta sin egen kompass i en skön blandning av trevligt sällskap, äventyr, stillhet, trötthet, lättja och ansvar.



Bloggen kommer att få vila tills jag kommer hem. Jag är så glad att min blogg får fler och fler besökare och jag hoppas jag inte gör er besvikna nu. Det är trevligt med alla sköna kommentarer ;-) Jag lovar att försöka svara på allt!

Ta hand om er!!

Kommentarer
Postat av: Linda

aaaw. jag är faktiskt riktigt avundsjuk på dej som ska med på pilgrim. jag är extremt sugen på att åka nånstans. men jag får minsann vänta till i juli :)
Hoppas du får en bra resa och tänk lite på mig ibland :)
Kramkram!

Postat av: Johannes

Lycka till med Pilgrimsresan... Själv sticker jag till Taize idag!

2007-06-23 @ 09:33:23
Postat av: Arne

Linda: Visst ska jag det =) Hoppas du får det trevligt på din resa med! /A

2007-06-23 @ 16:31:16
URL: http://arnering.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback