Jag har tappat räkningen

...på hur många gånger jag har skrivit om jobb på denna blogg. Förhoppningsvis är det färdigskrivet om det nu i och med att jag i går skrev på papperen till jobbet på Bräcke. Det blir alltså demensboende i sommar  - sex veckor totalt och helt anpassat schema efter Pilgrim. Helt toppen. Grönebolägret missar jag delar av, men enligt mitt schema kan jag vara med på det de tre första dagarna, sen har jag ett pass kväll-morgon, så jag kanske kan åka hem och jobba och sen komma ner eftermiddag-natt-morgon. Kanske. Får se. Men jag ska försöka åka i alla fall.

Nu jobbar jag med pedagogikuppgiften. Målet är 600 ord och är i skrivande stund uppe i 212. Lite kvar att jobba på med andra ord. Tyvärr har jag dålig inspiration vad det gäller att komma på vad jag ska skriva om. Men det löser sig väl.

Idag är det schemafritt, men helgen kommer att tillbringas på EMA. Nästa vecka är det fältstudie på akuten och det första DS-mötet. Kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback