Uppdatering

Senaste nytt från Arne-fronten. Under den gånga veckan har jag huunnit med rätt mycket måste jag säga. I tisdags var jag på EM-kliniken på "introduktion", fick schema och kollade på avdelningen och lite sånt. Sedan har jag hunnit med två arbetsintervjuer ("som vanligt") - först på ett demensboende i T1 i onsdags och sedan på Motala lasarett i torsdags. Mycket trevliga intervjuer båda gångerna.

I torsdags var jag i Tallboda på tema kväll med ambulansteamet, denna gång om CDE (Circulation, Disability, Exposure).. Se inlägg "Måndag och LABCDE" som jag skrev förra månaden. Alltid kul med sånt där. =)

I onsdags spelade jag innebandy i kyrkan också! Icke att förglömma. Jag har absolut inte glömt det, för jag har fortfarande träningsvärk! *haha*

DÅM - årsmötet alltså - känns nära nu. Mycket att fundera på. Börjar känna att det gärna får vara över snart innan det har börjat. Det är egentligen ett bra tecken, för det är när man ojar sig i förväg som det går bra är min erfarenhet.

I övrigt har jag pluggat som ett djur torsdag-fredag till basgruppen. Det handlade om menstruationscykeln och sådana grejer och det är himla knepigt med alla hormoner och allt! Huvanemej.

Jag fick spännande fråga om att sjukvårda på nåt slags arrangemang näst-nästa vecka. Verkar trevligt. Ska bara kolla att jag hinner med.

Det är väl ungefär det som händer och fötter. Känns som en bra vecka. Att ha farten uppe gör att man känner sig levande på något sätt. När man får sina "ryck" att vara sådär oerhört effektiv som jag har känt den här veckan gör att jag känner mig närvarande mer än annars. Underligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback