För att trösta mig

För att trösta mig har jag hittat en ny, meningslös, lista att engagera mig i.

Namn: Arne
Alias: Rune
Hemligt alias: Nej
Ålder: 21
Bostad: Villa
Avskyr: Orättvisor och vårrullar
Tycker om: Många saker
Ditt bästa minne: Oj. Det finns så mycket fint. Men det vågar jag inte skriva på Internet.
Ditt sämsta minne: Samma sak här..
Pinsammaste du gjort: Haha. Jag är aldrig pinsam *ljug*
Din bästa sida: Vill väl
Din sämsta sida: Tidsoptimist
Beskriv dig själv: Dagdrömmer mycket
Kärlekslivet: "Nej"
Klädstil: Fritidsklädd (försöker skärpa mig med en skjorta ibland..)
Komplex: Varierande
Vad finns i fickorna: Allt! Just nu har jag två pennor, en telefon, nycklar, plånbok, post-it-lappar, en rulle eltape, ett kolapapper
Jacka: Beige sommarjacka.
Bästa personen du vet: *hemligt*
Sämsta personen du vet: Jag brukar kunna stå ut med de flesta
Drömyrke: Narkossjuksköterska
Dröm: Starta eget företag och dessutom kunna leva på det
Det första du tittar på hos tjejer: Oj. Oftast letar jag efter det som "utmärker" tjejen. Det som gör att hon är hon.
Det roligaste du gjort: Mycket roligt händer. Oftast av en slump och i ett sammanhang, så ingen särskild grej är roligast.
Piercingar: Nej
Tatueringar: Nej
Samlar på: Allt som kan vara bra att ha på lager.
Intressen: Sjukvård, pyssla...
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Seg och besviken efter tentan. Men samtidigt lättad
Favoritgodis: Engelsk konfekt och sura patroner
Är det nåt du absolut inte äter: Vårrullar... fick magsjuka sist
Kläder just nu: Svarta arbetsbyxor, t-shirt, vit tenniströja över
Musik just nu: Imogen Heap - Closing in
Vad sa du senast: "Jaså, är det här du är" (till katten)
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 1800-talet tror jag.
Sommarplaner: Jobba. Åka på Pilgrim. Jobba.
Är du bra på matte: Det har jag aldrig påstått.
Fisk eller badkruka: Badkruka
Längd och vikt: 173
Hur många kuddar sover du med: En platt
Favoritväder: Soligt och varmt
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med dig: Vattenfilter, tändstickor och yxa.
Spelar du nåt instrument: Jag har spelat piano och blockflöjt... Kan knappt ta några toner numera
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska
Sparare eller slösare: Går i perioder
Vem är viktigast för dig: Många.. Familj, vänner, mfl
Bästa film: Truma show är bra.
Tror på liv på andra planeter: Ja
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja, man är väl inte senil ;-)
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej
Har du några homosexuella vänner: Nej, inte vad jag vet
Tror du på mirakel: Kanske, beror på vad för mirakel
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Absolut
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ganska mycket
Ser du på kärleken som ett misstag: Misstag?
Bio eller promenad: Promenad
Är du kittlig: Sjukt kittlig under fötterna
Snarkar du: Tror inte det
Stjärntecken: Lejon
Rädd för insekter: Så länge det inte är getingar eller bin
Äckligaste insekten: Fästingar
Största svaghet: Är lite lat ibland
Det här är jag bra på: Att göra. Jag gör hellre än tänker
Bästa bok: Ingen aning. Har läst 1000-tal böcker, men har ingen favorit. Alla har sina sidor, så att säga ;-)
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja: Kunna dela på mig och vara på flera ställen samtidigt
Chips, morötter eller godis: Godis
Pizza eller hamburgare: Pizza
Skriver du dagbok: Nej
Har du nån flickvän/pojkvän: Nej, inte sen i söndags... (fy vad hemst det lät):-(
Stökigt eller välstädat: Konstruktiv oordning
Gungar du på stolen: Det händer om jag har tråkigt
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump: Nej
Vilken hand håller du gaffeln i: Vänster
Hur är din drömtjej/kille: Omtänksam, öppen, ärlig och någon man kan få ett utbyte av.
Hur många syskon har du: En bror
Vad är du mest rädd för: Att förlora någon kroppsdel (t ex ögon, öron, ben, armar)
Saltar du på maten: Väldigt sällan
Gillar du att sjunga: Nej
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför: Samhäll ekonomi. Jag hade tänkt språk, men så fanns inte ryska så då fick det vara.
Anser du att du är stark: Var det förut (fysiskt alltså)
Brukar du sola: Nej, inte medvetet. Men är gärna ute i solen och grejar.
Vad gör du om du får hicka: Hickar
Röker du: Nej
Snusar du: Nej
Använder du knark: Nej
Kaffe, te eller inget:  Kaffe ibland
Har du en besatthet: Haha. Post-it kanske...

Kommentarer
Postat av: Linn

svar: postit-lappen sitter där och det lär den göra ett tag framöver. och det är nog mest jag själv som skrivit den, andras ord sätter sig inte lika hårt som mina egna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback