Giftasdags?

En tjej frågade idag om jag ville gifta mig med henne. Jag sa nej. *hihi*
Nu var ju inte frågan riktigt allvarligt menad heller, om man säger så.

Nåja. Det var väl inte det enda som hände idag. Morgonen började tidigt, men det blev inte mycket gjort för det. Basgrupp vid 1015 som höll på till runt 1200. Hem och äta, sen har jag läst lite Callista Roy och nu har jag spårat ur fullständigt och väntar mest på att klockan ska gå så jag kan gå på bio sen.

Känner mig ganska insnöad nu. Jag vill göra något. Något nytt. Det är en känsla som förföljt mig ett bra tag. Jag vill drömma lite, ha ett mål. Jag kanske håller på att fixa mig ett sådant, men först måste sommarlovet börja. Som jag längtar nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback