En annan utmaning

Dagen var full av utmaningar. En av dem kan du se här nedan. Det var en trevlig dag på många sätt och vis. Plugg med M på morgonen, lunch med J, lite pepp-talk med M (en annan "M") efter det och som avslutning en fika med S. Det sistnämnda något jag oroade mig för hela dagen.

Det blev faktiskt lite pluggat idag. Så bra. =) Mycket prat förstås, men det behöver jag. Jag är trött på att skrika ut i tomrummet. Sedan mer prat över en matlåda. Så trevligt. Varför gör man inte sånt här oftare? Sen prat med M (den "andra") om massor jag har stressat upp mig om. Det kändes bra efteråt.  Ett sms från en toppenkompis höjde stämningen på väg mot fikat. Jag ska svara på det nu. Sen fika, mer prat. Men mest lyssnande. Sen lite sorg över hur vi blev.

Så lite som hänt sen sist. Ett halvår sedan. Du var dig lik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback