En oplanerad ledighet

HLR i morse, det gick bra tycker jag. Fyra grupper, med lite olika motivation att lära sig. Intressant att se att det skiljer sig så pass. Inte för att min insats var så stor, men lite nöjd är jag ändå. Därefter en lunch på cirka 7 minuter. Ja, jag hann äta och komma (nästan) i tid till nästa schemapunkt. Som varade i cirka 20 minuter! Värsta besvikelsen när vi fick rast i 40 minuter :p

Sedan seminarium som jag gått och gruvat mig för under hela helgen. Kändes som en basgrupp-light, vilket innebär att man hade lätt kunnat stöka över det där utan att plugga alls. Dessutom slutade vi en och en halv timme tidigare. Så här sitter jag istället. Ska bege mig till stan och DS-möte om cirka en kvart.

Så fruktansvärt ointressant att berätta om sitt liv. Vem orkar bry sig? Inte ens jag gör det. Men när huvudet värker blir det inte bättre än så här.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Var pluggar du, tycker jag känner igen mig i flumseminarierna där man knappt behövt lyfta ett finger...

2007-11-28 @ 23:30:36
Postat av: Arne

Hejsan Johanna! Jag pluggar till sjuksköterska! Men jag antar att det är samma "flum" på större delarna av universitetet :p

Postat av: Johanna

Ja men var? Låter som om vi kanske går på samma...

2007-11-29 @ 21:36:16
Postat av: Johanna

Ja men var? Låter som om vi kanske går på samma...

2007-11-29 @ 21:36:28
Postat av: Arne

Jag går på HU. Var går du?

2007-11-30 @ 15:17:30
URL: http://arnering.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback