En utmaning

Vad gjorde du för tio år sedan?
Ingen aning faktiskt. Men jag gick ju i mellanstadiet. Vad hände där? Ingen aning. Var jag där?


Vad gjorde du för ett år sedan?
Ingen aning där heller. I min kalender är det alldeles tomt. Antagligen var jag fast i vardagen. Eller fast i nåt annat.


Fem snask jag gillar:
Familie-Guf, Plopp, Ahlgerns bilar, Sura bomber, Daim


Fem sånger som du kan hela texten till:
Oj. Det här är ju omöjligt!


Vad skulle du göra om du var miljonär?
Förverkliga mina ekonomiskt krävande drömmar! Starta mitt företag och göra en Resa.


Fem saker som du gillar att göra:
Lyssna på musik, prata, fika, kramas, drömma


Fem saker som du aldrig skulle klä dig i eller köpa:
Skinnbyxor, skinnjacka, platåskor, kjol, hatt


Fyra favorit saker:
Min ficklampa, papper, penna, datorn och min Emergo (som varit en trygg vän i världen).


Fem personer som jag gärna vill se göra den här utmaningen:
Du!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback