Mycket som händer och fötter

Nu är det full fart i livet. Jag har praktik, på en kirurgavdelning. Jag har inte gjort så mycket ännu efter två dagar, men i morgon kommer jag få mina egna patienter, vilket kommer att bli bra. Det är ju därför jag är på praktik.

Snart stundar årsmöte i distriktet, som kommer att bli en ansträngande historia. Det är inga jättefrågor som jag ser det från min horisont, men jag känner ändå en viss anspänning hos mig själv inför detta.

Mitt bloggande ligger lite "efter". Jag har så fullt med annat att tiden inte räcker till. Jag pysslar lite med min båt när tider finns. Färg, slippapper och verktyg finns hemma. Det som har saknats hittills har varit bra väder att jobba i. Nu har vädret kommit, men tiden försvann. Alltid är det nåt som fattas. Men jag tror det blir bra det här.

Över huvudtaget andas jag en optimism för framtiden.

Kommentarer
Postat av: Linda

ta väl hand om pau o linnea! Man vet ju aldrig vad det finns för folk på de där mötena! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback