Trött

Jag är väldigt trött. Sömn har det blivit alldeles för lite av den senaste tiden. Nästan uteslutande av trevliga orsaker i och för sig, men nu är jag trött ändå. Tack vare underbara känslor har jag känt mig mycket piggare och gladare än på länge. =)

Det kan behövas när C-uppsatsen hänger över oss och hemtentan i pedagogik ska skrivas. Eller överhuvudtaget i livet ibland. Men nu saknar jag. Så lång tid mellan gångerna vi ses. Hoppas det blir ofta snart.

Igår avtalade jag om att köpa båten. Det känns jättebra. Äntligen! Nu ska jag bara avtala en dag då jag kan komma och hämta den. För er som jag mot förmodan inte tjatat hål i huvudet på kan jag berätta att det blev en Stortriss. Den kommer säkert bli jättebra tror jag. Idag köpte jag även lite "tillbehör", i form av ett segel + två extra och en pulpit. Kan vara bra sägs det. Å bra ska det bli :)

Nu måste jag verkligen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback