Dagarna går fort när man har roligt!

De lediga dagarna flyger iväg! Jag som trodde jag skulle få svårt att sysselsätta mig när jag inte har skolan att tänka på. "Ha!" säger jag bara. Det har blivit väldigt mycket fika de senaste dagarna. Mycket, mycket trevligt. Så dagarna har rullat på.

Jag har upptäckt så många trevliga människor det finns, bara man ger sig lite tid att träffa dem. Folk som jag bara har känt lite "ytligt", som jag nu fått jättebra kontakt med. Det är så roligt att finna nya vänner och kompisar. Det är en av anledningarna till att bloggen har stagnerat lite - att jag helt enkelt trivs för bra i den "verkliga" världen för att sitta här och skriva.

Sa jag att jag var lycklig? Du kanske förstår det ändå. Jag har funnit mig själv. Jag har äntligen funnit ett mål. Som alltid: I morgon är en annan dag, en ny dag med nya möjligheter. Jag tror jag ska omvärdera det där. Idag har jag funnit mina nya möjligheter - därför väntar jag bara på morgondagen så jag kan förverkliga dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback