FBH

Klockan är 04:23 och jag är vaken. Någon bra anledning finns egentligen inte. Inte annat än att jag har varit på avslutningssittning med min klass. Så urbota roligt det var! Först mingel/fördrink på Frimis, därefter mat (trerätters) med mycket gyckel, sång, och något som kanske kan kallas sång..eller... I vilket fall var det roligt! Därefter "mellanfest" hos en klasskompis med en del gamla godingar i stereon, vild dans som slutade med en svullen näsa (dock inte min). Efter några timmar var det så dags för utgång på Platå. Där var det dans fram till stängningsdags och därefter promenad hem i ett underbart väder!

Jag hade en extrem mängd överskottsenergi efter kvällen, men nu efter någon timmes mailande och liknande verksamheter är det nog dags för en dusch och sen sömn! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback