En dag med båten

Idag började jag/vi tvättande, slipande och putsande av min båt. Till dagens positiva hör att det var jättedålig färg på den, så det lossnade jättelätt med högtryckstvätten. Till dagens negativa hör att yten på båten (gelcoaten) är gammal och skör och således blev det en del märken av högtryckstvätten som måste lagas. I fortsättningen är det borste och hink som gäller. *suck*


image42

Gissa vilken sida som är tvättad? ;)

I morgon ska jag ut till båten igen, denna gång i sällskap av Linn. Vi måste ju kolla hur stora gardiner vi ska hänga.

Kommentarer
Postat av: Lenitha

Hej! Jag är också lite förvirrad hur du har hamnat på min msn, men du har nog rätt, på något sätt genom kyrkan. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback