Mycket som händer och fötter

Det är mycket på gång nu. Mitt liv känns precis som förut, men ändå inte. Jag är mycket lyckligare nu, på ett sätt som är alldeles märkligt. Anledningarna är många, antagligen så många att jag inte alls vet vilka de är. Men de viktigaste är att mina drömmar har slagit in.

En liten period har jag varit utan dem - dagdrömmarna - på grund av en massa stress. Lite av det har säkert lyst igenom på bloggen här. Men nu...nu är det bra. Jag har nyligen gjort slag i saken och förverkligat en liten dröm - att skaffa båt. Det är en hel del jobb som återstår, men jag tror mig klara av det ganska enkelt. Sedan börjar arbetet med C-uppsatsen att arta sig. Det känns inte längre helt omöjligt. Det värsta jobbet är avklarat nu och det är helt underbart. Mycket jobb återstår och jag är fortfarande stressad över om vi ska hinna klart till vår tidiga deadline eller inte, men jag ser just nu att det finns möjligheter i alla fall.

Till sist har jag träffat en underbar person. Det är det som påverkar mig mest tror jag. Jag är lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback