Reslig

Johannes får hålla för ögonen nu, för nu blir det lite fulbloggning.

Vi är i slutspurten av C-uppsatsen, vilket är sköt och stressande på samma gång. Skönt därför att det snart blir lite lugnare, men samtidigt stressande eftersom tiden innan inlämning kommer vara körig. Men det går förhoppningsvis bra.

I helgen fick jag mycket positiv energi då jag var nere på besök i Kalmar. Det var underbart.

Idag fick jag ett samtal från sjukhuset där. De hade ett jobb som jag kunde vara aktuell för. Det är ju alltid trevlig. En stund senare var jag på intervju i Motala för ett annat jobb. Dessutom sökte jag ytterligare ett jobb under lunch idag. Mycket jobb med jobb är det helt klart. ;)

Jag har även gjort det första inköpet till min båt. Jag var på ÖoB i Motala och inhandlade en brandsläckare. Det kan ju vara tryggt, även om man är helt omgiven av vatten ;)


Kommentarer
Postat av: Johannes

Arne, Arne, Arne... Det här är inte fulbloggning. Fulblogga är när du skriver något utan att egentligen säga något. Här berättar du ändå lite av vad som händer i ditt liv. Du har andra inlägg som klart och tydligt kvalificerar sig för att kallas fulblogg. -Men detta är inte ett av dem.

Postat av: Arne

Alltså.. Jag fattar verkligen inte skillnaden. Nyss var ju fulbloggning när jag skrev om vad jag gjorde under dagen? Nu är det inte det?

2008-03-12 @ 23:04:55
URL: http://arnering.blogg.se
Postat av: Johannes

En fulblogg är ett inlägg utan någon som helst substans... Jag tror vi får gå igenom det här ordentligt någon gång!

2008-03-14 @ 09:31:16
URL: http://www.jalmborg.blogspot.com
Postat av: Arne

Ja.. Vi har mycket att göra på DÅM låter det som. :p

2008-03-14 @ 17:05:50
URL: http://arnering.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback