Jag tycker

Alla stora bloggar blandar in politik och annat tyckande, så här kommer mitt:

1. Barn och gamla borde få en egen kö på ICA. Då slipper vi andra se hur man slår koden för sjunde gången. Tre gånger var den fel, resten var kortet åt fel håll. Jag började fundera på om jag skulle betala åt gubben för att få komma därifrån nån gång.

2. Facebook borde tillåtas på jobbet. Landstinget har stängt av Facebook från nätverket med motivieringen att det kan sprida virus. Tydligen vet inte de som bestämmer hur långtråkigt det är att jobba natt.

3. Det borde finnas fler tvättstugor. För att få tag på ett par rena strumpor måste man ju boka tvätt-tid två år i förväg!

4. Meningslösa tyckande-inlägg borde beläggas med böter. För vem orkar läsa det här ändå?

Kommentarer
Postat av: Cilia

Hihi.. Jag läste.. ;Þ

Postat av: Filip Ramstedt @ face book

1: det är diskriminerande om man låter visa vara i olika köer



2: FB är med störst sanolikt blockat på era datorer för att ni INTE ska sitta vid FB på Jobb ditt ist för att göra erat jobb.



3: de kostar mer en vad som vinns... om det är ett problem skaffa egen tvätmaskin



4: onädigt/meningslöst inlägg för en person informativt/intresant för en annan person



och där så förstörde ja antagligen meningen med detta inlägg ha en fortsat trevlig dag :)

2010-06-30 @ 00:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback